Sztuczna inteligencja w sieci: Wpływ algorytmów na naszą codzienną komunikację.
Billboardy są na każdym kroku: na pojazdach komunikacji miejskiej czy na fasadach budynków. Reklamy towarzyszą nam także w gazetach i w Internecie. Oglądamy je również na ekranach kin czy słyszymy w radiu. Reklama typu ANCHOR jest nieodłączną częścią naszej życia. Dzięki niej miasta stają się kolorowe i interesujące. Chociaż niekiedy stwierdzamy, że jest to zbędny kawałek ludzkiej rzeczywistości, to bardzo niejednokrotnie treści reklamowe okazują się ludziom przydatne. Niezmiernie często bywa tak, że reklamy nas bawią, zaś niektóre nazywamy swoimi ulubionymi. Niejednokrotnie cykl reklam tak nam przypada do gustu, że nawet wyczekujemy na kolejną odsłonę. Reklamy w czasopismach bardziej konsumentów denerwują, ponieważ mają oni poczucie, iż trwonią swoje pieniądze na reklamy pokrywające nawet połowę witryny. Mamy prawo się cieszyć, że prawo reguluje także tę część życia, gdyż w przeciwnym razie mielibyśmy nieco więcej powodów do zażaleń. Trzeba się pogodzić z faktem, że z reklam środowisko przedsiębiorców nie nie jest w stanie się wycofać.
1. Kliknij i zobacz
2. Przejrzyj
3. Zobacz stronę
4. Sprawdź to
Kultura meme’ów: Jak internet kształtuje nową formę humoru i wyrazu.